Nieuws

Bezoekrichtlijnen

We komen graag weer bij je op bezoek, maar we verwachten wel dat je aan een aantal richtlijnen voldoet. We hebben ze voor je op een rijtje gezet.

Algemene richtlijnen

  • • RIVM-/overheidsrichtlijnen worden nageleefd;
  • • Waar mogelijk worden de werkzaamheden zo veel mogelijk op afstand uitgevoerd;
  • • Er zullen geen handen worden geschud of andere vormen van fysiek contact;
  • • Mocht na een bezoek ofwel een medewerker van LINQ5, dan wel een medewerker bij de klant COVID-19-klachten hebben, dan zal de andere partij daar onmiddellijk van op de hoogte worden gesteld om eventuele verdere besmettingen te voorkomen.

Vanuit LINQ5/dealer4dealer

  • • We voeren geen klantbezoek uit indien onze medewerker of directe gezinsleden van de medewerker klachten vertonen die op COVID-19 kunnen wijzen;
  • • We bezoeken maximaal één unieke klant per werkweek;
  • • Indien wij merken dat er niet aan de richtlijnen is voldaan, dan behouden wij ons het recht om de afspraak te annuleren of te beëindigen.

Vanuit de klant

  • • De klant zal het bezoek annuleren als een medewerker of directe gezinsleden van de medewerker klachten vertonen die op COVID-19 kunnen wijzen;
  • • Er wordt gezorgd voor een werkplek die op 1,5 meter afstand van andere werkplekken ligt, in een ruimte met zo weinig mogelijk andere mensen om contact met ‘vreemden’ te minimaliseren;
  • • Er zijn desinfectiemiddelen beschikbaar om de werkplek en handen te desinfecteren.

Download onze bezoekrichtlijnen hier.

Deel dit met

Meer nieuws?

Klik dan hier